Astrid Lindgrens sjukhus

Ett trött hej.

Tog ett kliv ut i den underbara solen idag. Riktigt härligt och vi bara njöt. Men vandrade hemåt då min gravida svägerska skulle komma förbi. Vi pratade lite och mös, hennes mage är så fin!





Som jag nämnde förut  så skulle jag till BVC och allt såg bra ut, MEN hon har något syndrom som innebär att huvudet baktill blir platt och skevt, och henes panna har puttats ut. Kan ärligt säga att jag höll på att börja lipa, men höll tillbaka tårarna. Jag är trött som det är efter alla sömnlösa nätter, och att hon är sjuk hela tiden.... och det är just det. I och med att hon varit sjuk så mycket har hon fått ligga i baby sittern (då inte ryggen orkar bära en 7 kilos klump hela tiden), och detta för att hon har varit så täppt och haft problem med andningsvägarna. Då har huvudet blivit på detta vis.





Stackars min bebis, och jag känner mig som en dålig mamma! Så nu är remiss skickad till Astrid Lindgrens sjukhus, och läkaren vill att hon kommer dit snarast för att få en hjälm troligtvis. Denna ska regelera "skadan" och ska sitta på i några månader och det brukar vara jobbigt. Och mitt i sommaren!!! Känns som man är den skyldige, men jag orkar inte bära konstant plus att jag har två små till.

Ledsen i hjärtat,
animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda (Lindatmw)

Stackars liten. Men skyll inte på dig själv. Du har gjort vad du har kunnat. Inte kunde du ana att det skulle kunnat bli såhär! Jag gör samma när Oliver är dålig i andningen. Han sover ju i sin babysitter varje natt. klandra inte dig själv. Du är inte en dålig mamma!

2009-04-24 @ 21:57:26
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: aniegirl

näe... jag vet, tack. men hugger i hjärtat när det är nåt tokigt med ens lilla barn. wilma låg extremt mycket i sin (för jonis var ju hemma med oss i 6 månader innan han började på dagis), o hade lixom inte möjlighet att bära henne mycket då jonis var överallt! men inget konstigt där. filippa kanske hade mjukare huvud? vet ej... eller en annan typ av baby sitter, den vi har nu kanske är hårdare?



kram

2009-04-24 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0