En ny dag.

Gomorron.

Dag igen, sovit minimalt på grund av lilla dotter. Börjar bli riktigt sliten. Sambon var inte på det bästa humöret när han klev upp, och det var inte vår son Jonathan på 4 år heller, så de kivades lite med sina bestämda viljor.



Jag sitter och känner mig bakis, och håller på att göra kaffe. Väntar även på en leverans med såna här träningsmattor som finns när man tränar Judo. Sambon håller på att pyssla ihop ett träningsrum i garaget med diverse saker som jag inte vet vad de kallas för. Mmmmm... dags för kaffet!



Hade tänkt att gå ut med dottern idag, men luften är kall och då funkar det inte med hennes luftrörs katarr. Får stanna inne idag också. Ikväll är det sambon som får tid, han ska tatuera sig! Lägger upp bild sen. Själv ska jag ta tag i huste, det ser för crappigt ut... men så är det med tre barn  och sjukdom, det hinns inte med! Ser i och för sig ut så ibland när alla är friska. Orken räcker inte till bara, annars är vi väldigt måna om att det ska vara städat och plockat då vi blir stressade av allt som är framme. Usch titta här!


Annars så tänker jag en hel del på bloggen nu. Tycker det känns kul och vill få den lite fin, så det ska det jobbas på att få till (när tid och kunskap finnes). Sen ska jag ta tag i att skriva om saker jag länge velat skriva av mig.

Sköt om!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Tony

Hej gumman vad fint du har gjort det.

2009-04-21 @ 11:19:39
Postat av: animegirl

tack gubben :) trevligt att du tittar in. Hoppas det går bra med tatueringen idag :)

2009-04-21 @ 11:25:38
Postat av: Magnus Ehn

kikar in här med, shyssta filippa k muggar?. jag var/är sugen på att köpa mig ett par med

2009-04-21 @ 11:38:09
Postat av: animegirl

hej mange! hoppas ni hade det underbart! ja muggarna är grymt snygga och det e filippa k, men e lite varma att hålla i. men snyggt före funktion, eller hur? ;)



kom gärna o kika igen.. har som vision att göra lite tips o råd kring inredning bland annat :)

2009-04-21 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0