hejja polarn o. pyret!

Blir en snabbis :)

Jag blev så himla glad när jag skulle prova Polarn O. Pyret kläderna på Filippa. Innan satt deras lappar fast med en liten säkerhetsnål i plagget, och detta är ju verkligen inte bra ur säkerhets perspektiv för barn (och föräldrar då man kan sticka sig, ajaj). Men titta vad jag fann idag! Lapparna sitter fast med hjälp av en liten tråd-öggla och snöre.


Glad att dessa är utbytta till snören, istället att det är säkerhetsnålar.


När jag ändå är här måste jag bara visa upp kläderna på Flippen också. Jag har ju en förkärlek till starka färger och grönt och rosa ligger varmt om hjärtat. Ska lägga upp bilder på barnens rum (som är lite halvfärdiga) så förstår ni vad jag menar med rosa och grönt.

Annars en färg kombo som jag tycker är ursnygg, i mitt huvud tänker jag dock dessa färger på kuddar, gardiner och/eller ljus... iallafall... det är orange, mörkt rosa, lila och rött. Men när jag tänker efter är de ju super i ett mysigt och ombonat lekrum! Lite mulliga färger, och är i och för sig lite höstiga (därför väldigt mysigt) men vad gör det?




Nu kom jag bort mig lite, men var tvungen att göra en bild för att visa er vad jag tänkte med färgerna :) hursom, Filippa blev urgullig och jag måste ge en eloge till Polarn O. pyret återigen. Bra jobbat. Små saker som betyder mycket ändå. Flippo poserar nedan:


filippa i polarn kläderna.


Hon ser väl inte sådär jätte lycklig ut, haha.. mammas surbulle! Jisses vad denna lilla dam kan röja, vara vaken och gnälla. Tack och lov så har jag redan haft ett barn av samma karaktär, så dessa dagar vet man att det går över till slut. Men hjälper inte när man är helt färdig och har hört gnäll hela dagen lång. Men mamma älskar dig Flippen!


filippa sitter nu 7 månader gammal. här är haklappen också!


Det var allt gott folk!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Irena

Ola!

Håller med, älskar grönt å rosa. Det e sååååå snyggt. Och starka färger e bara ett måste ;-)



Kram

2009-04-24 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0