lite shopping.

God eftermiddag.

Idag behövde både jag och Filippa komma hemifrån. Träffade en kompis i Sickla Köpkvarter som också har en bebis som är väldigt vaken och aktiv. Vi var båda jätte trötta och tyckte det skulle vara bra att träffas och prata av sig. Så jag och Flippen tog på oss och drog efter frukost!




Hade absolut inte tänkt shoppa överhuvudtaget, men det blev ett par saker. Något som jag har svårt att hitta är skor, men "sprang på" två stycken faktiskt. Inga fancy direkt, men sköna vardags skor som passar till lite fint också.


Denna enkla men fina sko.
Köpställe: Din Sko
Pris: 279 kr



Dessa var sjukt sköna på foten, och jag är kräsen!
Köpställe: Skopunkten
Pris: 249 kr


Annars gick vi mest och pratade om våra liv, och spöken faktiskt... haha. Men kräkbebis som man har var jag på jakt efter haklappar, och en ny body då hon vuxit en hel del. Vill inte köpa så mycket idag då jag på tisdag nästa vecka ska jag köpa lite märkeskläder till barnen i en butik i Nynäshamn som heter Tiny & More, bilder på plaggen kommer nästa vecka! Bland annat kommer jag köpa kläder med ett print på Dalmatiner från Molo, heeeeelt underbara!


Det här kittet blev det i alla fall.

Köpställe: KappAhl (haklapp ONE SIZE)
Pris: 29:50 SEK/st

Köpställe: Polarn O. Pyret (body + strumpbyxa)
Pris: Body 145 SEK, Strumpbyxa 95 SEK


Ja, det var lite kort om min dag. Hörs sen!
/animegirl




Kommentarer
Postat av: dannii

hello!! fin blogg vill jag säga.. sammt vad söt baby du har ;)

2009-04-22 @ 19:18:34
Postat av: animegirl

nämen vad trevligt att du hittat min sida dannii. jag tackar verkligen för din kommentar, och hoppas du återkommer till min blogg :)

2009-04-22 @ 19:30:02
Postat av: Anonym

Riktigt fina bilder...

2009-04-22 @ 20:19:14
Postat av: darkman (christian)

ja. fin blogg.goa änglar)

2009-04-24 @ 14:15:56
Postat av: animegirl

tack darkman :) roligt att du kikar in!

2009-04-24 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0