Pojkar kan också vara älvor!

Hej igen.

Jag är ju egentligen ingen deppig människa, så jag måste göra ett roligare inlägg innan dagen är slut. Detta handlar lite om könsrolllerna i samhället, men ta det inte så allvarligt här. Vi lekte med kostymer idag, såhär blev det :)


mys ponken!
I vårt hus får pojkar också vara älvor!


wilma var pirat med lite magi i sig.
Fru kapten!


så fina på denna bild!
Två fina älvor fulla av kärlek!


jag fick oxå klä ut mig, detta var det enda som passade :)
Mamma fick vara älva i brist på kläder ;)

Hörs imorrn. Ta hand om Er!
/animegirl



Kommentarer
Postat av: Fina Matildas mamma

Vilka fina bilder!

2009-04-25 @ 21:30:42
URL: http://www.finamatilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0