riktigt sugen.

Ja,

det är inte som det låter. Men måste erkänna att det kliar i fingrarna när det gäller bloggen, har en idé på bloggdesign men vet inte hur jag ska få till det. Måste helt klart ha hjälp!

Hursom, jag och Filippa har myst trots att hon är väldigt gnällig. Ibland tror jag öronen ska trilla av. Är svårt att jobba när något av barnen är sjuka, så idag har det inte blivit så mycket. Men kämpar på när hon sover.





Disken har jag gjort, men det var tydliga protester. Enligt Filippa får man inte ens gå på toaletten, det är tvär förbjudet! Fast det är klart att man måste, det får lillan stå ut med. Var så mycket disk att jag inte fick ner allt, och det blev inte så fint som jag ville då jag inte hann ta allt småplock på bänken. Imorrn är det väl lika mycket disk igen!!?





En annan sak som är lite rolig, när man är mamma, och då spelar det ingen roll hur fina kläder man har på sig (inte för jag är upp snoffsad idag)... men hursom... dessa fläckar man hittar på sig hela tiden! Det värsta är ju när man åker iväg och inser att man har intorkat snor på sig. Eller som sambon, gick runt på jobbet en halv dag och undrade vad det var som luktade. "Något fel på avloppet" trodde han, men då sa en kollega att han hade något på tröjan, och där var den! En alldeles härlig liten bebis kräkning. Trevligt! NOT!





Samtidigt som jag skrivit detta, har jag vaggat Flippen till sömns med foten på babysittern, nu är det dags att beta i lite jobb innan jag hämtar dagisbarnen. Wish me luck!

Ciao
/animegirl



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0