Utflykt, deklaration och illustration

En snabbis.

Happ. Wilma  somnade i en sacosäck och jag kände mig uttråkad. Då tog jag med Filippa och Jonis på en promenad mot en lekprak. På vägen dit så kastade vi sten i en bäck, men sen var det att gunga som två tokar! Och Filippa fick titta på.


kastar sten vid en bäck


gungar högt


i himlen


När vi kom hem hade Wilma vaknat, hon såg ut som ett yrväder! Ja, och då var det dags att laga middag och för barnen att ta ett bad. Tony skötte detta (lyllo mig), medans jag satte mig med lite arbete vilket är såååå skönt när man får jobba ostört.


är yrvaken



Efter arbetet passade jag på att slutföra en illustration också. Jag älskar att pyssla med olika saker. Och är så glad att jag har en sambo som ger mig tid till att göra så också. TACK! PUSS! Här kommer i alla fall min illustration.


mamma älva


Sov gott :)
/animegirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0