Älskade Anime

Halloj.

Sitter och drönar framför datorn. Har ej laddat över nya foton från helgen och är så slö idag att  jag orkar inte! Däremot så sitter jag på you tube och ser på/lyssnar på anime-intron från mina anime favissar *drömmer mig tillbaks* 

Dessa filmer kan jag utantill och älskar dem högt, de är såååå bra och jag kommer aldrig bli för gammal för dem. Började kolla på anime när jag var 5 år och nu går de i arv till mina kids. Så det är roligt!

Här kommer mina barn favoriter:



Starzinger, absoluta favoriten. Jag ÄR prinsessan Aurora! Mot Great king planeten!



Fina Candy Candy. Ojoj vad jag gråtit till dig!



Rai ska jaga den fruktade Chirano, spännande!



Älskade Sandybell. Får jag en dotter till så ska hon få ditt namn!



Cyborg 009. Haha.. rösterna!



Toward the terra. Älskar denna filmen!


Tack mamma och pappa som köpte massa anime till mig trots min ringa ålder!

Natti!
/animegirl



Kommentarer
Postat av: Linda

Jo jag vet hur det är. Man får inte vara för hårt inställd på sina plander då man har barn, eftersom allting kan förändras på en handvändning. Vi var på Ljusterö hos TOmas föräldrar. Det var mysigt.



Rai, Candy candy och Toward the terra! Vi hade både Rai och candy candy hemma. Jag röstade alltid flör att candy och Anthony skulle bli ett par, haha. Och när de äntligen hittar rais mamma! Toward the terra minns jag inte så bra, jag hade för mig att den hette något annat, så eventuellt är det inte samma, men är det samma så älskade jag den också!

2009-06-22 @ 08:20:33
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Jenni "Luna" Söderlund

Heheheheheh... Vet du att Cyborg 009s röster alla görs av en och samma kille? XD Coolt eh? fnissar



Towards the Terra finns som ny anime nu också! Terra E heter den om du vill söka efter den! Skitfin är den! <3

2009-06-24 @ 00:13:57
URL: http://lunajms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0