Kalas i himlen...

... det har min pappa idag!


Hurra, hurra, hurra älskade pappa! Idag skulle vi ha dop för Filippa i din ära i den kyrka du begravdes i, men bror blev ju så sjuk i någon förkylnings influensa. Tråkigt och hjärtat brast att det inte blev av. Har dock tänkt på dig idag och lagt fram en liten "trägrej" du gjort för många år sedan som alltid låg på ditt skrivbord... lilla träskylten med ditt namn på... den är så du!

Kan inte fatta att det gått snart 9 år sedan du dog, tiden går snabbt. Jag önskar att du hade träffat mina barn, och att de hade fått äran att träffa världens bästa pappa, morfar och man!


dog i cancer
 Jag älskar och saknar dig!

Puss!
/din dottra

Kommentarer
Postat av: anna

tänkte också på ingemar igår. han är saknad. är de verkligen 9 år sedan. .. jag är säker på att de var ett kanonkalas där uppe =)

2009-06-08 @ 11:44:37
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0