Till CYPERN utan kids!

Hallooooo.

Sitter snabbt här, ska alldeles strax åka till Astrid Lindgrens sjukhus och undersöka Filippas huvud. Hennes huvudform kan vara lite tokig, och eventuellt behöver hon hjälm.

Men annars så har jag varit helt slut, och är fortfarande för den delen! Men igår sa Tony till mig att boka en resa. Så det är ju klart att jag bokade på sekunden, ifall han skulle ändra sig.. haha. Det blir en vecka på Cypern med min bror Dennis. Helt sjukt, ska jag sova, sola, bada och slappa? Hoppas jag kommer ihåg hur man gör. Ett stort grattis till mig över denna händelse, kommer sakna barnen men fy vad äckligt skönt det ska bli!

härligt vatten
bilden: www.supersavetravel.se

Nu ska jag dra, sen blir det vårfest på ungarnas förskola med uppträdande och picknick. Passar på att tacka underbara Pia som är kontaktperson för Jonis på förskolan, hon får stå ut med snurriga och stressiga mig nästan varje dag ;)

/animegirl



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så underbart! Det behöver du ju verkligen. Du kommer få så underbart skönt!



Hoppas att det gick bra med Filippa på Astrid. Hör gärna av dig om det =)



Har du träffat Jenni nått mer då? Jag vet att ni sågs i stan en gång, men förutom det? Eller har det varit för mycket sjukdom emellan? =(



Mmm.. men jag tycker ändå att du inte ska klandra dig själv (oerhört "lätt" jag vet). För hur det än kommeromkring så är det inte ditt FEL!



Kramar och grattis till resan igen!

2009-06-02 @ 11:10:49
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: tiny

FY FAN vad härligt lajn! du är verkligen värd en resa... när åker ni?? :)

2009-06-03 @ 10:43:31
Postat av: Linda

Underbart med huvudet! Hatar när läkare inte beter sig som de bör sur



Skönt att det i alla fall är på bättringsvägen för er! För mig har det inte riktigt brutit ut än, det ligger mer och bubblar och med min otur kommer det säkert som värst precis på tågresan till Östersund



Kram

2009-06-03 @ 11:43:46
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0