Sorgens dag.

Hej.

Idag går alla mina tankar åt en person (som jag inte vill skriva ut här p g a respekt), men denne kommer idag att förlora sin far och det gör ont i hela kroppen på mig.

Jag vill bara skriva i total välmening och uppriktighet (då jag själv varit med om att förlora min pappa) att jag tänker på hela familjen, det vill säga den som går förlorad samt alla ni som blir kvar. Saknad och sorg kommer vara stor, den kommer alltid finnas kvar men den blir lättare att bära med tiden.




Massa styrke tankar!

Vila i frid!

Kram
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Linda

...................................................

2009-05-15 @ 15:09:59
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0