Checklista

Hejsan.

Försöker tänka vad som är kvar..

Jag har en skiss som ska fixas och lineart ska tas ut. Sedan färgläggning. Förutom det så ska vissa ändringar ske på en del av illustrationerna. Inte helt nöjd med vissa små detaljer.

Manus ska ses över och bli definitivt. Sedan ska jag skapa alla uppslagen, så jag kan göra en PDF för nerladdning.

Jag har ju fått ett visst intresse från ett fint bokförlag och hoppas det kvarstår! Sedan hoppades jag på att barncancerfonden ville vara med på ett hörn men vi får se. Har en dialog med en kvinna men hon har mycket på axlarna och jag vet ännu inte hur det blir där... men oroa er inte! Boken kommer att komma ut på ett sätt eller det andra.

Ikväll och imorgon kommer jag vara lite frånvarande.. men fredag och hela helgen har jag dedikerat åt "jag känner en ängel" men också min andra bok som då ska bli helt färdig då den måste skickas in till en tävling jag vill delta i.

Men just nu ligger mitt hjärta hos Malin, Johnny, Millie och Felicia och därmed är "Jag känner en ängel" högst upp på listan. Jag brinner så starkt för familjen och våra cancersjuka barn, jag vill göra något NU! Och faktiskt är jag ju på god väg..

Ha en fin dag, så fin som det.
/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0