Fiktivt bokomslag nr2

Hej alla goa där ute!

Idag fick jag ett förlsag av Peter.

Han föreslog ljusare text på bokomslaget! Varför tänkte inte jag på det? Tror att det är därför jag inte känner att det stämmer fullt ut. Så jag gjorde två olika varianter, testade med gul text men nej och icke. Det blev för mycket sverige flagga känsla.

bilderbok, illustratör

ljusare text, font, typsnitt

bilderna får ej användas

 

Tack Peter för din kommentar och åsikt! Om du vill hälsa på i Peters blogg, klicka HÄR. Han tecknar också och gör "Fula gubbar", och de är ganska roliga också ;)

Ha en fin dag.

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Malin

Blev fin med vit text...

2010-02-10 @ 13:39:55
Postat av: Tony

Den med vit text känns bättre. Det syns lite tydligare tycker jag.

2010-02-10 @ 13:58:52
Postat av: Lisa

Suuperfint med ljus text! Mycket mer lättläst! :)

2010-02-10 @ 21:40:05
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jätte fint med den vita texten, håller med dom som skrivit innan att det syns lite tydligare

2010-02-10 @ 21:51:59
Postat av: Peter "Norrland"

:)

2010-02-12 @ 00:03:54
URL: http://peternorrland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0