"Flisan" på ytterligare ett uppslag

Malin, tack för din kommentar! Betyder mycket ska du veta, det är ju ni som inspirerat mig till denna bok. Det är otroligt viktigt för mig att du känner att materialet är fint..

Lägger upp en bild till, som jag gjort om med tanke på att himlen fått en ängel till.. det är min pappa som busar med er älskade "Flisan".

Lilla Felicia med fina änglar

bilden får ej användas



Lilla pyret dyker upp på ytterligare en bild senare i boken, men jag har ej gjort klart den ännu.

Sköt om er och jag tänker på er (vilket jag säger jämt, men det är sant!) Och det låter som ni planerar en mycket fin begravning. Jag kommer vara där i mitt hjärta.

Kram
/Cicci




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0