Frustrerad...

Hej.

Jag sitter och vill blogga om "Jag känner en ängel", men nu har det blivit som en liten paus... jag måste vänta ut några beslut innan jag kan sätta igång att blogga om vad som kommer att hända.

Det är svårt för mig att ta en paus, jag brinner för boken. Jag jobbar utifrån hjärtat men har en väldig fart i mig när jag är mitt uppe i något som betyder mycket för mig!

Men nu får jag ta mig till tåls. Jag har flera beställningsjobb på personlga porträtt, babytavlor och jag ska göra klart den andra boken. Men som jag sagt så är "Jag känner en ängel" något alldeles speciellt och jag har svårt att släppa den från mina tankar...

Trevlig eftermiddag.
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket, jättekul att höra, verkligen! :D

2010-02-10 @ 11:28:56
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0