Ge mig feedback på min bok!

Hej.

Nu är det sluttampen kvar, och jag hoppas jag lyckas knyta ihop säcken bra! Idag har jag fått svar på en del, men kan inte just nu delge vad det är.

Jag vill vara mer säker på att det blir som jag hoppas och tror!

Snälla håll tummarna och önska mig lycka till, snart är allt material klart och då ska det jobbas med att få ut den.. jag brinner SÅ för boken och att få stödja barncancerfonden!

Jag ser att jag har väldigt mycket besökare nu som jag är övertygad om att ni kommer för att följa mitt projekt. Och antalet växer för varje dag. Det ser jag som positivt, och varmt välkomna! Men snälla skriv gärna någon kommentar om vad ni tycker om boken, det skulle betyda massor för mig.

Jag får mest feedback på mail, men vore så roligt om det kunde synas här också :)

Sköt om i massor och ge mig en spark i gumpen så jag hamnar på rätt väg!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! För det första, himlen har fått en fin fin Ängel. För det andra; Det du gör är KANON!! Både för familjer, drabbade, och barncancerfonden. Du gör skillnad!

Lycka till nu, så jag får köpa boken någongång!! ;)

(Hoppas du "hör" hur jag säger sista meningen! :))

Kramar

2010-02-04 @ 18:02:48
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Jytte

Hej :D



Jag har varit inne och kikat på ditt bokprojekt och jag önskar dig all lycka till! Det verkar bli en kanonfin bok - ett underbart "hjälpmedel" för att kunna prata med sitt barn om döden. Språket är så härligt och avdramatiserar det läskiga :) Din bok behövs!



LYCKA TILL/Jytte

2010-02-04 @ 18:31:21
Postat av: Elin

Precis skrivit klart inlägget om din bok =) så nu finns det på min blogg!

Säg till om du vill att jag ska skriva till nått.

Va så trött så jag vte inte om ordföljden är rätt ens ^^ Men jag tror att det blev bra.

Ska lägga en länk på facebook sen så alla kan ta del.7



kram!

2010-02-05 @ 01:33:26
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Elin

Herregud va snabb du e! Jag trodde jag hade råkat kommentera mig själv eller nått ^^

bara glad att hjälpa.



Får komma förbi nån annan dag. Min semester gick fort och för mycket plannerat ^^

2010-02-05 @ 01:39:42
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0