Hjälp.. bra boktryckeri?

God förmiddag!

välkommen!

©2010 Cecilia Svensson


Det har varit en jobbig natt med hjärtklappningar av alla mediciner och somnade runt 03:00, men idag känns det lite bättre för mig. Är dock fortfarande i liggande position... men går åt rätt håll känns det som :)

Hittade ett annat bokförlag idag som jag fick upp ögonen för, så jag passade på att maila dem också. Så nu har jag mailat två bokfölag, och stannar där nu. Jag känner mig så fräck bara.. de vill att man skickar in materialet per post till dem (vilket jag ej gjort), men jag har ju boken helt klart i PDF, så jag hoppas att de förlåter mig. Och till råga på det så frågar jag om de kan tänkas ge ut "Jag känner en ängel" ihop med mig utan ett vinstintresse, eller i alla fall ett sånt litet vinstintresse som möjligt! Fräcka fröken här.. men jag tror de ser min välvilja!

Trots att jag innerligt hoppas att något av bokförlagen ska tycka att det är ett fint projket och mer än gärna vill vara med på detta så, har jag kanske inte så jätte stort hopp (för jag vet hur svårt det är i denna branch). Men jag måste ju försöka och fråga! Annars får man inga svar :) och vem vet, jag kanske blir överraskad!

Däremot sitter jag och letar tryckeri på egen hand och mailar om prisuppgifter och sådant. Jag vill ju gärna ha den i hårdpärm (dyrare variant)... medans mjukpärm är billigare. Men jag vet inte om man får samma känsla i mjukpärm? Dock kommer ju alla priser vara högre i hårdpärm, men jag tror att det är bästa valet ändå. Det är lite lurigt för jag vill ju kunna ge barncancerfonden en hyffsad slant. Måste dock tänka på att bokhandlare lägger ju på ytterligare för boken när de säljer den också, den får ju inte bli för dyr heller.. men jag luskar och ska göra mitt bästa för alla!

Men nu till HJÄÄÄÄÄÄLP... är det någon som vet ett seriöst boktryckeri med bra priser? Mycket tacksam för tips :)

Trevlig dag på er!
Cicci

Kommentarer
Postat av: kicki

Tyvärr ingen aning om tryckeri, men håller med dig om att hård pärm känns mer "riktig" bok.

Speciellt om man vill läsa med/för barn. Tror att den i alla fall håller lite bättre då.

2010-02-19 @ 19:42:08
URL: http://noahmilo.blogspot.com
Postat av: Elin

Fixade en ny header idag hos en kompis! fan va invecklat de va... men vart najs va? ;)

asså jag skriver inte det för att du ska stressa med headern till mig, ville bara visa ;)

ta hand!

2010-02-20 @ 02:30:22
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0