Kalas på G

Gokväll.

Ja. Vilket väder... man hittar ju knappt ingenstans för allt är så fluffigt och vitt... ser lixom så likadant ut. Vilken tur att jag slapp ge mig ut i detta oväder idag, vilket annars var planen.

För det första är detta vädret INTE bra för en astmatiker som för den delen har pågående andningsbesvär, så att ge sig ut i detta vädret skrek det nej om. Att sedan sätta sig i en bil i totalt snökaos för att åka till köpcentrum för att köpa inbjudningskort till Wilmas kalas nästa söndag.... njaaaaeeee. Kändes inte så lockande... men vad göra? Inbjudningarna måste ju ut nu!

Jo, då sätter man sig i datorstolen med sin älskade dotter och knåpar ihop ett fint kort! Känner ni igen något av det? Fick lite panik när jag insåg att jag inte skulle ta mig ut, men istället blev det en fin och mysig stund med Wilma! Såhär blev det lilla kortet, som fick skickas elektroniskt då bilen är insnöad:

eget inbjudningskort, barnkalas

©2010 Cecilia Svensson

 

Sköt om och ha en mysig kväll.

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fint det blev! :) Hoppas både du och Filippa mår bättre!? Idag har vi kalas här.. :) Kram

2010-02-21 @ 09:35:30
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0