Kommer ej gå att ladda ner...

Hej godingar.

Satt ju och mailade för fullt igår, och idag var jag jätte hoppfull över svar. Men då slog det mig att det är ju lördag! Ja, man har ingen koll när man är sjuk.. tiden bara tickar på. Idag mår jag bättre och ser fram emot denna kommande vecka... känns som att det kommer fattas en hel del beslut då! Äntligen!

Vi måste justera lite på hemsidan under helgen, vilket kommer innebära att man inte kommer kunna ladda ner "Jag känner en ängel" på några timmar. Jag tror dock inte att det gör något, vi ska försöka lägga det till midnatt när det inte är så mycket trafik. Bokan laddas ner för fullt kan jag säga och jag får fantastiska mail från många av er, trots att ni befinner er i en stor sorg. Jag är ödmjuk inför det och säger tack.

änglabarn, änglaförälder, mitt barn har det bra i himlen

© 2010 Cecilia Svensson



Jag fortsätter mitt sökande efter det perfekta tryckeriet för "Jag känner en ängel".

Ta hand om er,
Cicci

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror att det är 700.... eller nått =) det va mest min kompis som fixade med den eftersom jag inte fattar. =)

2010-02-20 @ 13:56:22
URL: http://dollyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0