Saknas det något i boken?

Hej.

Åh, sitter och funderar och går igenom uppslagen. Jag funderar på om jag eventuellt ska lägga till ett uppslag eller två... har jag verkligen fått med allt? Totalt är det 14 uppslag, alltså 28 sidor åt boken. Har nog gått och blivit lite hemmablind..

busungar som springer runt, en ängel hälsar på

barnbok om sorg, saknad, förlora en anhörig, den får dig att känna hopp

drömmer om änglar

bilderna får ej användas utan min tillåtelse



Vad skulle du vilja ha med i en barnbok som handlar om att känna en ängel? Vilka känslor vill du läsa om? Skriv gärna din spontana tanke till mig..

Sköt om och vi hörs sen!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag skulle gärna läsa att vi får träffa våra änglar sen, vet inte hur man ska skriva, så att det inte blir när jag dör liksom, men att vi får mötas igen, och under tiden tar de hand om oss, och är med oss. Förstår du hur jag menar?

2010-02-07 @ 12:27:47
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0