Tack för stödet :)

Hallo i mörkret.

Vill bara säga tack Hanna! Som jag nämnt får jag mest mail angående boken, men även meddelanden eller inlägg på facebook.

Blev så glad att Hanna faktiskt gick in och aktivt gjorde något, satte in en slant till barncancerfonden. Det uppskattas så mycket då det är mitt mål att försöka hjälpa till att fylla den tomma stolen på barncancerfondens reklam. Hjälp dem att lyckas!

Här är Hannas inlägg:

Hanna Svensson
Har varit inne på din sida o kikat lite igen. Så vackra bilder.Skänkte en liten slant till barncancerfonden, men hoppas du får ge ut din bok så lovar jag att köpa den till kusinbarn osv. kram
för ungefär en timme sedan ·

Vi hörs sen igen!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Irena

Hallåååå.... det gjorde jag faktiskt också igår :)

2010-02-01 @ 23:52:18
Postat av: cicci

det är toppen Irena!!! Tack!



Sitter i tårar här då jag tittat på bilder av lilla Felicia.. lilla hjärtat :( inga barn ska behöva lida av denna hemska sjukdom och främst inte behöva åka till himlan. så orättvist och grymt!



2010-02-01 @ 23:54:47
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0