Illustration: Viktnedgång

Hej.

Idag är det någon plusgrad ute.. jag känner hopp! Men fortsätter att andas ur aiolos och är allmänt rosslig i luftrören.. men snart borde det ju bli bättre! Annars vet jag inte vad jag gör.. men har bestämt mig frör att försöka hålla modet uppe trots att min kropp är helt slut..

Jag visade er ett inlägg med några personliga porträtt "Herr och Fru", en härlig bild av ett bröllopspar som jag gjorde för ett tag sen. Sparade de ändringar som jag gjort för att ha ytterligare ett blogginlägg att göra ;)

Porträttet som jag visade gick jag efter de linjer som fanns i fotot, men kunden berättade då för mig att hon gått ner 30 kilo (grattis!), och då sa jag att jag kan försöka ändra bilden lite så att viktnedgången syns. Men jag hade inga nya foton av henne så jag fick chansa lite hur de "nya" linjerna ser ut... och jag lyckades! Hon blev helnöjd :) däremot är det toppen om man säger till om önskade ändringar innan jag börjar jobba, men denna gång gick det bra att ändra ändå :)

Resultat:

jag gör porträtt efter önskemål

Ändringar efter kundens önskemål

 

Får lite dåligt samvete... sambon springer och städar medan jag ligger och vilar =P men så är det ibland!

Sköt om er nu och ha en mysig fredag.

/Cicci





Kommentarer
Postat av: Elin

bra att hon blev nöjd då ^^

2010-02-27 @ 16:02:45
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur är det med er egentligen? Kram

2010-02-28 @ 18:42:59
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Wow! Du är himla duktig ju! Det här bröllopsfotot blev skitsnyggt! ;]

2010-03-11 @ 09:26:02
URL: http://oursketchbook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0