Kalas för hela slanten

Hej.

Idag har det varit barnkalas, det gick super och Jonathan hade en superfin dag. Tack alla fina barn! Kan dock inte förstå hur fort tiden går.. jag fick ju honom nyss, och efter har jag varit gravid två gånger och han har fått två systrar.

Så om en månad är det kalas igen, då fyller Wilma 4 år! :)

Nuska jag illustrera.

Jag har som mål att lägga upp en eller två färglagde bilder på bloggen idag. Sen måste jag säga att min hemsida har varit nere hela dagen, det är webbhotellets fel. Surt! Tror fortfarande inte att den funkar..

Vi syns sen,
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härligt med kalas och glädje!

Jättefin dikt och kanonfina bilder som du har lagt upp!

Jag är säker på att Du OCH boken kommer att göra skillnad för många!

2010-01-31 @ 19:15:23
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0