Min bild i TIDNINGEN

Tjaba.

Det är sent, och jag är trött. Suttit med boken ikväll.. min ena kontur penna är borta så imorgon blir det att åka och köpa ny!

Jo, en liten rolig sak är att en tjej som läser journalistik hörde av sig och frågade om  hon fick låna en av mina bilder till deras projekt som är en tidnig, som handlar om drömmar. Självklart! :)


drömmar, journalist, bild

Min bild i tidningen

 

 

uppäten, dinosaur, dröm, fantasi, illustration och foto

Bilden jag gjort i större format

 

 

Nu är det sängen för min del!

/animegirl


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad roligt att du lagt ut sidan här! Tack för lånet av bilden, den passade så bra in och var mycket uppskattad!



Lycka till med barnboken också, ser fram emot att läsa den!



//Anna-Karin

2010-01-15 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0