Illustration till hemsidan..

Hej hopp..

Att tänka med tre barn (5 år, 4 år och 1 år) springandes runt sig är inte det enklaste =P men nu sover de.. helleluja! Jag och sambon sitter med varsin dator och jobbar på min nya hemsida.. adressen är www.illustrationbycecilia.se, och kommer eventuellt upp ikväll. Dock lite väl klen i text och material än sålänge, men Rom byggdes inte på den dag! Haha, hursom så njuter vi av tystnaden och flera koppar av kaffe..

Det jag dock ville betona i detta inlägg är min bild. Gjorde denna illustrationen idag, mitt i allt småbarnskaos. Tänkte ha den som förstasida på hemsidan. Där texterna finns kommer det vara klickbart.. jag är lite kär i bilden :) Det enda är att "illustrationsbilden" sitter in bakom skrivbordet, vilket jag kommer ändra till så det ser bättre ut!

Vad tycker du om bilden som förstasida på en hemsida?

ny design, illustration, klickbar illustration, retro

Bilden får ej användas utan min tillåtelse

 

Imorgon ryker allt julpynt!

/animegirl


Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det är helcoolt.

Du ritar/skissar ju fantastiskt bra!

Har inte riktigt fattat allt, men vad är det för barnbok du ritar till, skriver du också?

/// Anna

2010-01-16 @ 23:34:52
URL: http://utrotaklumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0