Akuten hela dagen...

Hej alla goa!

Min bebis fick ett rejält astma-anfall idag, så jag har varit på barnakuten hela dagen och fått hjälp... usch, var så läskigt! Inte första gången dock, men man blir alltid rädd när det slår till så snabbt. Hon fick andas i en maskin fyra gånger och de kollade syresättningen titt som tätt då den inte var klockren. Nu mår hon ganska bra, men vi fortsätter att medicinera hårt hemma och blir hon sämre ska vi åka in igen..

Jag har inte hunnit svara på alla inlägg som jag fått under kvällen igår och under dagen idag.. men jag ska göra det!

Hör av mig senare ikväll när allt lugnat sig lite *helt slut* måsta ha maaaaaat! Sen vill jag photoshopa :)

Sköt om!
/animegirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0