Ge mig mer TID. Nu!

Gokväll.

Jag kan helt ärligt säga att det är svårt att hitta tid till barnböckerna, samtidigt som jag brinner för detta! Dels har jag tre knoddar att ta hand om, jag jobbar ihop med bebisen och sambon kommer hem sent och man ska vara fröken social... När, när, när ska jag få till det? Idag har jag inte ägnat en sekund, förutom i huvudet.. och det är alltid något!

Mitt huvud och hjärta sprudlar kring detta projekt, min dröm. Jag har precis börjat på ytterligare ett manus som jag är riktigt exalterad över! Alla mina idéer kommer från mig själv, mina fantasier när jag var liten (och jag hade livlig fantasi).. men också från mina tre troll som jag har skapat då de är en enorm inspiration.



Filippa "Flippen" 9 mån, Jonathan "Jonis" 4 år, Wilda Wilma "Lullan" 3 år


 Nu ska jag ha lite koll på 3:an och 6:an, då reklamfilmen börjar sändas smått ikväll...
(dock väldigt sent)

Sköt om!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo men jag förstår de, för de är jättefina!



Har du testat att prata med någon om dina bokideer?

2009-06-29 @ 23:44:15
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Jenni "Luna" Söderlund

Towards the Terra borde finnas på SF-bokhandeln tror jag, om den kommit ut på DVD än. Om inte så kommer den nog snart ^^ Alla är SKITSÖTA i alla fall X3

2009-06-30 @ 14:35:56
URL: http://lunajms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0