Som om det inte räckte...

... Så stack jag också iväg till ytterligare en pärla, nämligen Nyckelviken i Nacka! Perfekt för barn.

Men först måste jag berätta att jag har premiär kört motorvägen till Nynäshamn på väg mot Tiny & More (KOLLA "mode for kids), och den är inte öppen ännu (vägen alltså)!!! Haha, nu undrar ni nog hur det gick till? Jo, heter man Cecilia lyckas man det mesta... gled lite fint in på denna stängda motorväg och körde glatt och poppade musik.

Men så började det kännas lite konstigt och ensamt. Förutom massa gubbar längs vägen som jag tyckte jobbade vääääldigt farligt mitt ute i vägen!!! Och helt plötsligt upptäckte jag en väg längre bort mot höger som var väääldigt trafikerad... hmmm, börjar ana ugglor i mossen. Stannar vid några gubbar och undrar om jag är på villovägar: De skrattade och undrade hur tusan jag kom in här.

Ja, jag vände i alla fall efter detta och hitta den "rätta" vägen. Hihi. Tokigt! Sen kom jag tillslut fram i Nynäshamn.


i nynäshamn


När jag hämtat kidsen så åkte vi hem och bytte om, och packade mys mat till Nyckelviken. Skulle möta upp två vänner med deras troll också. Lite sena var vi, men kom iväg hyfsat ändå för en mamma med tre småttingar. Inte så lätt att ta sig genom ytterdörren kan jag säga dig!


barnstol


Alla kanske inte vet vad Nyckelviken är :) Jo, det är ett ställe som är perfekt att åka till för att koppla av, ELLER som oss, ha kul med barnen. Finns massa härlig skog och grönområden. Vatten och olika djur att titta på. Här är mina Humle och Dumle och kikar på höns.

nyckelviken


En skit stor båt åkte förbi :) ni kan tro att det var spännande!!!


en skit stor båt



Jätte härliga ställen för barnen att leka och ha kul på. Här är alla kompisar. De tankar bilen. De ska åka nånstans. Men jag vet dock inte vart. Säkert till något hemligt ställe där tråkiga föräldrar inte får vara!


leker bil


Wilma fick gunga högt. Hon älskade det. Men tro inte att jag fick gunga på fart... nehepp.. det var världens bästa Anna som skulle göra detta. Sååå härligt!


anna puttar på


Sen var mamma tvungen att åka hem och blogga.. haha. Näe, kan ju inte vara ute hela natten heller. Lite kallt. Här är vi påväg mot bilen. Kidsen somnade som två stockar, men lilla bebben höll låda långt efter, då hon sov en stund när vi var iväg.


sova


Dröm sött!
/animegirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0