Det är en "saknar...

... dag", idag!

Jag vet inte... har varit lite halvt nere idag och haft en konstig känsla i kroppen. Har inte sovit så mycket på ett bra tag och jag tror det tog ut sin rätt lite idag.

Har haft en typisk "pappa dag" (min pappa dog i cancer när jag var 19 år), saknar vår hund som nyligen blev omplacerad p g a att Jonis blivit allergisk och sist men inte minst... bara få sitta själv och glo! 


dog i cancer


vår hund som är dalmatin
vill vara ifred
Hoppas det blir en lättare dag imorgon. Dock vet jag att man måste ha dessa "pysa ut dagar", det mår man bättre av i längden. Sköt om och glöm inte bort att ventilera ibland.

See ya.
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Ibland är livet orättvist...

2009-05-07 @ 12:11:44
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Linda

JO men ibland kan ploj kanske bli allvar ;-)



Vet du.. inte för att jag tror det hjälper dig nått, men jag är 100% säker på att han ser dina barn och då menar jag inte nått "han tittar på er från himlen" crap, utan på allvar. Men jag tror också att det finns något efter döden och det är därför. Så tror jag i alla fall.



Kram

2009-05-07 @ 18:28:29
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Kusin Linda

Hej kära kusin

Jag lider med dig dessa dagar är jobbiga... Ångest är fruktansvärt... Omplacerat hunden,fyyyyyy så jobbigt gråter nästan.. Långt bort? Jonis jätte allergisk?

Tänker på dig jätte ofta vore såååå kul att ses snart,ha det bra kramar i massor!!!

2009-05-09 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0