Gamla stan, besök från USA och vår afrikanska släkt

Halloj.

Hoppas helgen har varit bra. Min har varit underbar! Så här såg den ut:


min dotter som sover i spjälsäng
Filippa sov sött mot lördagen


kåkbrinken
På väg mot fika (stortorget i Gamla Stan).


tip top glass
Muuumma med glass!


fika med barnen, det funka bra!
Mys med familjen. Världens bästa pappa Tony!


gott med isglass
Jonis in tha hood!


kan inte sova
Varför ska man sova, när man kan vara vaken?


from indiana
Besök från USA. Leisa and Doug. Soooo nice to finally meet you!!!!!!!!!


gränd
Dags att åka tunnelbana hemåt. The kids are tired!


hos felicia
Två sessor (Felicia och min Wilma), sambons syster Felicia som fyller 2 år.


farfar på språng
Goa farfar!


har inte tid
Har inte tid mamma!


var trött
Lille Rafael tyckte om mitt knä.


Sköt om!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut som om att ni fick en underbar dag =D Kram

2009-05-25 @ 00:33:25
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Irena

Tja! Såg Wilma idag när jag gick förbi dagiset. Jag stannade till och sa HEJ och hon ba: Ska jag komma hem till dig?? HAha...Sötisen

2009-05-26 @ 01:10:14
URL: http://mystorybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0