Tröttsamt

Urk.

Är så trött att jag tror jag drar till Thailand och glömmer bort att jag har barn för ett tag. Nu låter jag jätte hemsk, men är inte så lätt att gå upp klockan 04:30 varje dag och köra på till cirkus klockan 23, för att sen gå upp en sväng även vid 01:30 tiden. Det är så det ser ut just nu... Så det är lite tröttsamt!

MEN, jag är otroligt glad när jag tänker på att Filippa redan är 8 månader. Koliken är över och det kommer bara bli bättre med rutiner och sömn. Så det känns skönt. Kolla på dessa två, pigga som två tuppar (särksilt Jonis), men nu lägger de sig runt 19:00 nästan varje dag och sover som stockar. Wiho, det finns hopp!


polaroid, sovande barn



Ha en helskön dag!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej de är inte ett dugg roligt med datorn om jag ska vara ärlig, men jag hoppas att det var ett tillfälligt problem.



Stackare att förkylningen och astman inte ger med sig! Kan inte Tony vara hemma och ta hand om barnen en dag så du får bara vila?

2009-05-19 @ 13:27:55
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Irena

Jag powerwalkar med min granne. Vi försöker göra det varje kväll + orbitreken hemma. Sååå nu jääävlar ska degklumpen bli en fin bulle ;-)

2009-05-19 @ 17:24:52
URL: http://mystorybook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0