Böckerna finns på FACEBOOK

Hej.

Efter påskhelgen så får tryckeriet alla sidor från mig, sen blir det tryck och leverans i slutet av April! Nu är det nära! Det känns helt otroligt rent ut sagt. Snart kan jag skicka en egen bok till lilla Millie... det var så det började, med Millie och Felicia *tänker på er varje dag*


Omslaget © Cecilia Svenssonn



Nu finns det en fan-sida på facebook! Gillar du mig, min blogg och min bok (det kommer fler böcker snart!) så gå med där och hjälp böckerna att få synas genom att sprida sidan mellan dina vänner! Det vore toppen och jag skulle bli evigt tacksam :) verkligen! Och särkilt då den första boken "Jag känner en ängel" stöder Barncancerfonden med några kronor per såld bok...


Lullaby´s sida på Facebook



Adressen är: http://www.facebook.com/pages/Lullaby/106810299350287

Välkommen in och trevlig påsk!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Elin

Va spännande! det gåt framåt för dig nu =) Ska köpa boken sen! =) kan knappt vänta...

Jo det e fint här ^^ Håller på för fullt att plannera min brors 30års fest.. det är en överraskningsfest! Så vi kommer vara riktigt eleka och klä honom i 80tals kläder när han har ögonbindel och föra honom till festen! 80tals tema ^^ såklart! han e ju född 80.



Hoppas vi kan hitta en lucka att ha animekväll i sommar!



kärlek från elin

2010-04-01 @ 23:13:39
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag har nu läst boken på nätet....<3 <3 <3.

Vi måste ha denna bok på mitt jobb!

Tack!!

Din bok är underbar.

2010-04-04 @ 16:25:31
URL: http://magdasinnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0