Det är inte bara boken som berör...

... det gör också ni som går i sorg och som väljer att läsa min bok, för att sedan återkomma med sådan otroligt fin respons!

En mamma, som har en liten ängel vid namn Evelina, hittade för någon dag sedan till min bok. Hon tyckte om den och frågade om hon fick blogga om den. Såklart, sa jag. Jag blev så rörd av hennes blogg, historia och av hennes ord om min bok. Jag vill gärna dela det med er, länk till hennes blogg finner du HÄR!

Återigen tack för all respons, det stärker mig i mitt arbete att få den tryckt! Ni ger mig motivation, styrka och stor tro kring mitt arbete med denna bok.

Men jag vill också tillägga att jag verkligen beklagar er sorg, och att denna bok behövs. Jag önskar att livet och verkligheten vore annan.. utan sorg och saknad. Det är dock inte så. Jag har ju själv fått stöta på det i tonåren då min pappa gick bort...


Tack alla fina därute!
/Cicci

Kommentarer
Postat av: kicki

Hej!

Tack för det fina armbandet som jag fick idag.

Ska bära det och påminnas om hur tacksam man ska vara för sina barn och familj.

Inte någon självklarhet.

Tack.



//Kicki

2010-02-18 @ 19:40:49
URL: http://noahmilo.blogspot.com
Postat av: kicki

Kom på det sen. Såg att namnen inte riktigt stämde =)

Jättefin bok. Verkar bra om man ska hjälpa sina små förklara vad som händer når man dör. Inte alltid så lätt.

2010-02-18 @ 20:32:18
URL: http://noahmilo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0