Fiktivt bokomslag till "Jag känner en ängel"

Godmorgon.

Sitter med en kaffe. Mina ögon rullar åt olika håll. Jag är trött. Mitt älskade lilla barn sover inte så bra nämligen. Inatt snittade jag runt 1 1/2 timme i sömn. Men jag ska inte klaga, snart infinner sig nog sömnen i henne också! Just nu leker hon med några plastflaskor, det är skönt... blir nästan som lite egentid i några få minuter :)

Jag har drömt och tänkt om boken inatt. Den betyder så mycket och jag måste återigen tacka er fina som så fint lämnar kommentarer och skickar mail till mig! TACK!

Jag har gjort ett fiktivt bokomslag till "Jag känner en ängel". Tänkte visa det för er.

lite drömmande

bilden får ej användas


Som sagt, det är ett påhittat omslag som jag gjorde för att jag tyckte det var mysigt att göra. Jag tror dock att ett ljusare omslag vore bra :)

Malin.. återigen... ni är i mina tankar, varje dag.

Nu vill en viss bestämd liten dam ha smörgås. Bäst att fixa innan hon tappar hmöret helt.. då var min egna stund över ;)

Sköt om i vanlig ordning gott folk!
/Cicci


Kommentarer
Postat av: malin

Kommer att bli en jättefin bok...

2010-02-09 @ 14:28:28
Postat av: Isabelle

Jag längtar tills din bok trycks och man kan köpa den, ska med glädje läsa den för min mans minsta tös, som har massor av sorg i sig efter Olivers bortgång//Tack återigen.

Mvh Isabelle

2010-02-09 @ 20:03:47
Postat av: Peter "Norrland"

Det är ju ett kanonfint omslag :)



En ljusare text kanske skulle skulle vara att föredra...



Lycka till nu!

2010-02-10 @ 03:15:56
URL: http://peternorrland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0