Himlen har fått en fin ängel

Hej.

Idag fick lilla fina Felicia på fyra månader flytta till himlen. Där har hon inte ont av sin cancer längre. Däremot mamma Malin, pappa Johnny och storasyster Millie får vara kvar med brustna hjärtan. Jag önskar jag kunde ta bort er smärta och göra allt bra, men det kan jag tyvärr inte! Det ni har varit med om vågar jag inte ens tänka på...

Malin, tack för att du är du. Att du varit öppen och släppt in oss andra i er sorg och förtvivlan. Jag har lärt mig mycket och har fått ett annat synsätt till livet. Ni har inspirerat mig till denna bok och jag ska göra allt i min makt för att så många som möjligt ska få höra om den och vilja köpa den! Tårarna rullar ner på min kind och tänker på att du skrev "hur ska vi kunna lämna bort henne?"... jag vet inte, hur kan man? Men man måste.. men det går ju inte.. det är ju bara så förtvivlat fruktansvärt..

Jag är glad att ni har er energiknippe Millie! Att ni har ljud och röreöser runt er och någonting som får er upp ur sängen, trots att det är tufft. Men jag tror det är Millie som får er att leva, fast med en sorg i hjärtat.

Jag har fått frågan om vem Malin är och hennes bloggadress. Jag hörde med henne idag om det var okej att lägga upp här och det var det. Malin bloggar via familjeliv.se, där heter hon Windflower, hon har ett underbart foto av sig själv och sina små töser! Här är en länk, men vet inte om man kommer dit utan att vara inloggad som medlem på familjeliv: http://www.familjeliv.se/Bloggar-4-7/b120444.html

Jag har tänt ett ljus, gör gärna det du också då en underbar baby idag blev en underbar liten ängel!
/Kram på er familjen Carlberg... jag tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0