Illustration: Herr och Fru

Hej.

Ligger i soffan och vilar i vanlig ordning. Astman är ganska under kontroll nu när jag har hjälp hemma. Det är bra för då kanske mina luftrör kan läka ihop sig ordentligt denna gång. Det vore skönt :)

Känner dock att jag bara ligger och stirrar... så tänkte göra ett litet inlägg och visa er ett personligt porträtt som jag gjorde för ett tag sedan åt en mycket trevlig kund:

gjord åt beställande kund

personlig present till bröllop, dop, födelsedag

popart porträtt

bröllop gult, fint och härligt


© 2010 Cecilia Svensson

Samma bild i olika varianter!

Ha en mysig kväll alla.
/Cicci

Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad du är duktig... Jag ska försöka göra liknande av gurka någondag så får W och J något fint att äta på dagis.. ;-)



Mmmm, dom där smådjuren gjorde jag bra! :D

2010-02-24 @ 19:56:11
URL: http://minamonster.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad jag menade är lite oklart, men jag får fixa något grafiskt av en gurka. Någongång ska väl vara den första.. ;-)



Hehehe, no offence, men jag förstår mannen din. Jag har fullt upp med mina två och jag har dom ändå bara på halvtid. Kanske får avla fram en till om några år..

Hur mår F? När börjar hon hos oss?

2010-02-24 @ 20:04:27
URL: http://minamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0