Min nästa bok

Godkväll.

Idag har det faktiskt hänt något olustigt och obehagligt. Min sambo fick ett otäckt brev med posten, inget hotbrev men väldigt läskigt ändå. Det är av den karaktär att jag ej kan visa er brevet. Imorgon ringer jag polisen och ser om de har några uppgifter angående det nickname han skrev med i brevet. Jag vill bara säkerställa mig om att det inte finns något på honom och då behöver vi troligen ej vara rädda.

Hursom.. jag inväntar fortfarande svar och beslut angående "Jag känner en ängel". Idag så sitter jag och arbetar med min nästa bok istället (som jag trodde skulle bli den första). Den är också lite annorlunda, men busigt och glatt annorlunda :) jag tror att barnen kommer få en hel del skratt av den.

karaktär, busig tjej, barnbok, till bilderbokstävling

Bilden får ej användas

 

Just nu kan jag inte vara lika öppen med min nästa bok, som jag har varit med "Jag känner en ängel". Jag är lite försiktig gällande mitt material plus att jag ska skicka in den till en bilderbokstävling (Opal.se) inom kort.

 

Men jag lovar att ni får se den tids nog :) och när jag vet hur dte blir med den så kan jag berätta mer innan den trycks.

 

Natti natt

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Elin

ska bli så himla kul att se resultatet! ^^

2010-02-10 @ 23:56:07
URL: http://dollyblossom.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-02-11 @ 07:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0