Obehagligt :(

Hej.

Sitter med en kaffe och tittar ut genom köksfönstret. Jag känner obehag i bröstet och magen.

Igår fick sambon som sagt ett läskigt brev, och idag ringde jag polisen bara för att prata om det. Han som skrivit brevet har använt sig av vissa nickname som jag tänkte att de kunde kolla upp.

Först och främst så fick jag prata med de som tar hand om icke akuta anmälningar och som tar emot anmälningar via telefon. Kvinnan där tyckte att det var så pass allvarligt att vi måste åka in till ett poliskontor idag.

Hon menar på att det finns många psykiskt sjuka personer i samhället och får någon att leta upp vår adress som denne har gjort och kalibern i brevet så tar hon det på yttersta allvar.

Det som oroar mig är att han kanske inte tar ett nej och söker upp oss här hemma. Vem är det som jobbar hemifrån och har barnen? Jo, det är ju jag!

vad vill han?'

Jag och min farliga lilla pirat



Jag vet inte vem det är, jag vet inte hur han ser ut och jag vet inte hur han tänker. Det känns väldigt obehagligt!

Men det ska nog bli bra...



Sköt om!
/cicci


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Usch vad obehagligt det låter, hoppas det ordnar sig för er!! Fin bild på dig och din dotter:)



Kram Isabelle

2010-02-11 @ 18:34:29
Postat av: Lisa

Usch så obehagligt! Men det löser sig säkert!

2010-02-11 @ 18:55:48
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0