Poster och header

Hej.

Nu börjar Filippa bli sjuk också... håll tummarna att vi slipper sjukhus denna gång!

Har sutttit och knåpat med hemsidan hela dagen, ska uppdateras som sagt. Har bland annat jobbat med denna "poster" som ska hänga på indexsidan, den som hänger där nu är jag inte riktigt nöjd med. Så gjorde om den lite...

illustrerat själv

© 2010 Cecilia Svensson

 

Jag vill ju även ha en header till bloggen.. men jag har ingen aning om hur man gör. Kan inget gällande HTML-koder.. så det är surt. Har dock gjort en potentiell header, vet inte om den är i rätt storlek eller någonting. GAH :) haha vet faktiskt ingenting har jag kommit fram till nu... någon som har ett fint tips gällande header?

 

behöver hjälp.. vet ingenting om storlek eller hur man gör.

© 2010 Cecilia Svensson

 

Nu är det sånt liv här på barnen att jag inte kan höra mig tänka... vill ha vår nu! Så man kan vara ute och leka i trädgården, det vore fantastiskt!

 

Blir det melodifestivalen ikväll?

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Isabelle

För mig blev det ingen tid för melodifestivalen, vi har full upp med att packa inför flytt=)

Hoppas du och din familj har en riktigt mysig lördag och att filippa kryar på sig...

Kram Isabelle

2010-02-13 @ 21:17:56
Postat av: Lisa

Kolla här! http://designadinblogg.se

2010-02-13 @ 21:31:42
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle kunna hjälpa dig med din design. Säljer nämligen designer för 150 kr och uppåt. Bara att höra av sig om du är intresserad av att få det fixat åt dig :)

2010-03-11 @ 09:31:15
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan



Jag hittade hit av en slump och blev berörd av din bok och av dina inlägg om din dotter. Jag lider själv av astma, om än inte lika svår, och vet hur jobbigt det är när luften inte räcker till...



Hur som helst, det låter kanske lite knäppt eftersom du inte har en aning om vem jag är, men om du vill kan jag göra ett försök att fixa din header. Jag är absolut inget proffs, tvärtom helt självlärd (trial & error...) och kodar i all enkelhet men det kanske räcker för dig. Kika gärna in på min blogg så kan du se hur jag jobbar och hör av dig om du är intresserad.



Hoppas astman ger med sig för er båda!

Hälsningar Jenny

2010-03-14 @ 20:56:23
URL: http://anamcara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0