Uppslag till barnbok "Jag känner en ängel"

Hej igen!

Jag lovade helt klart för mycket idag. Är verkligen helt slut efter denna roliga men hektiska dag, min pojke fyllde 5 år! Det är klart det ska firas storslaget! Det är han värd, men nu är mamma tröttare än tröttast.

Det blir ett uppslag istället text (texten är ungefärlig men ej korrekt) + illustration. Jag känner för att ta nya friska tag imorgon, med allt vad det innebär!

om änglar, sorg,saknad och hopp

bilden får ej användas

 

illustrationen lite närmre

bilden får ej användas


Lägger upp en större version av illustrationen också. Det är ganska mycket på den, plus att man ser de bakifrån. Hoppas ni ser vad den föreställer? Hojta till annars! :)

Nu ska jag ta en kopp te och bara sitta lite mjukt (jobbar på en hård stol och det är lite av ren smärta ibland när jag sitter som mest). Ska bli skönt för gumpen!

Önskar alla en trevlig kväll och vi syns imorgon, och jag räknar med att boken näst intill ska vara helt klar i slutet av veckan!

Sköt om i vanlig ordning,
Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0