Halvfärdig LINEART

Gokväll.

Satt och rotade bland "gamla saker", hittade då denna. Jag har redan gjort en variant av dessa två (som är kompisars barn) men ville göra den i ett helt annat stuk också. Dock kom det massor emellan (som böckerna och Filippas tillstånd) så den blev aldrig färdig..

Tänkte ha den som "terapi illustration", pyssla lite på kvällen om ork och motivation finnes. Här ser ni hur jag lägger ut mina svarta linjer, efter det är gjort så bearbetar jag dem i PS.

© 2010 Cecilia Svensson

 

Blir nog att titta på "Ballar av stål" alldeles strax!

/C


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha ja, jag gör ju det :) söta pop killar, det gillar jag (a)

aha, då du var galen i de ;)

2010-03-21 @ 23:21:15
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Sara

Du ritar helt awesome & jag såg också Ballar Av Stål, det var såå hailarous med Ullared haha xd

2010-03-22 @ 07:53:54
URL: http://beatlestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0