Jag känner en ängel..

Hej.

Ligger i sängen med min mellantjej Wilma, vi kollade på Dora och hon somnade för några minuter sedan. Så söt min tjej. Idag var hon lite ledsen och väldigt mammig... allt med Filippa påverkar nog mer än vad man tror. Jag ligger kvar i sängen hos henne och tog nu fram laptopen.

Filippa och jag har fortfarande jobbigt med astman.. vi hoppas att våren kommer dra undan våra andningsbesvär! Jag är verkligen helt matt just nu...

Berättade ju för ett tag sedan att jag mailat runt lite och inväntar svar.. och kan säga att jag fått ett härligt svar på ett av mailen och bestämt mig för ett tryckeri!!! Det känns väldigt bra i magen och behövde denna glada nyhet i allt mörker.

Även så har ett korrekturföretag kikat igenom manuset och hela boken för den delen (som min extremt duktiga vän Tina har kikat igenom innan, hon pluggar text och kommer i framtiden jobba som korrekturläsare). Jag ville bara dubbelkolla med några som korrekturläst ett flertal andra barnböcker innan jag går till tryck, mer kring själva känslan och så vidare i boken (svenskan och korrektheten visste jag att den var bra). Är ju däremot livrädd att det skulle vara något knas i min framtoning i boken och så upptäcks det när det boken är trycket *mardröm*... hursom, de sa att manuset är mycket trevligt, de hittar inga fel och att boken håller en bra barnbokston! *GLAD*

Tack Denker Media för er otroliga vänlighet, och största tack till min Tina för hjälp med rättning och det slutliga piffet! Du är bäst!


love you long time!

Jag och Tina (något gammal bild) men fin <3



Tyvärr är jag ju skruttig men idag fick jag som sagt några glada nyheter vilket värmer... sambon ska hjälpa till och fixa ISBN nummer till boken någon kväll... sen börjar det verkligen rulla mot tryck!!!

jäkla cancer!

Miss u daddy!

 

Sköt om, nu är det dags att snyta näsan och inhalera!

/Cicci




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0