Jag känner en ängel, är HÄR!

Äntligen är boken här!

Och det är ju såklart detta som lyfter mig i dessa tuffa tider...

Den kom i fredags och det var en dag med blandade känslor. Vi visste att den skulle anlända men Filippa var sjukare än vanligt hela veckan och bara 40 minuter efter böckerna hade kommit så fick vi åka in till sjukhuset för att bli inlagda då det gick över våra krafter att vårda henne hemma.

Jag tog med en bok som gåva till Södesjukuset´s barnakut samt AVD 70, som är min favorit avdelning. Skrev några rader i boken och tackade för fin vård. Nu står ett exemplar av "Jag känner en ängel" i bokhyllan på AVD 70 så håll utkik om ni är där...

Jag kan inte förstå att den är här nu, och är så överlycklig! Den är fin, varm och alldeles perfekt (om jag får säga mitt), klart jag älskar den... det är ju jag som gjort den! :)

Jag känner en ängel

© 2010 Cecilia Svensson, bokomslag

 

Fler foton hittar du på Lullaby´s (bokförlaget) sida på facebook, klicka HÄR för att komma dit. Nu är det lite administrativt arbete innan den går att köpa i bokhandeln, men mycket snart är det utgivningsdatum... hojtar till om det!

 

Visst ser den fin ut?

Cicci


Kommentarer
Postat av: Linda

Ett så stort Grattis till dig, för att du har lyckats med en av dina drömmar. Det är helt underbar t och så fort den går att köpa så skall den finnas hemma hos mig också. Massa grattiskramar!



hur är det med er alla nu för övrigt? Det låter som om att det är så jobbigt nu igen. Jag är så ledsen för er skull, allas er skull. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre å det snaraste. Att barnen - och du och Tony - får må bra, ordentligt bra och slippa allt det här!



Kramar

2010-05-08 @ 09:03:42
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Lisa

Underbart Cissi! Jag längtar så till att köpa DIN bok!!

Jag tänker på er så ofta, hoppas lilla Filippa kan få all hjälp hon behöver. Håller alla tummar och tår att det går snabbt att hjälpa henne! Kram från mig

2010-05-09 @ 19:41:28
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hur har ni det? Jag tänker på er! Kram

2010-05-10 @ 22:30:36
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0