Utgivningsdag!


Ja, det har barnboken "Jag känner en ängel" haft nu!

Du hittar den bland annat på adlibris, bokus och cdon... och för dig som inte gillar att handla på nätet kan du vandra in i din lokala bokaffär och beställa hem den. Glöm inte att 5 kronor per såld bok går till bokens egen fond hos Barncancerfonden.

finns på adlibris, bokus, cdon

Av: Mig, Cecilia Svensson © 2010

 

Vill du ha ett smakprov av boken så klickar du HÄR.

 

Tack alla ni som följt mig och stöttat mig här på bloggen, mejlen och via vår facebooksida.

 

Boken är utgiven via förlaget Lullaby, besök gärna hemsidan för mer information. Jag hoppas innerligt att denna bok kommer uppskattas!

 

Kram!

/Cicci


Kommentarer
Postat av: Aramia- Mamma till Kelly & Melwin

Sv: Tack!



Grattis till den utgivna boken!

2010-05-24 @ 20:49:08
URL: http://kellymelwin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Done! ;)

2010-05-24 @ 20:51:08
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0