Alla andra har ju... så varför inte jag?

Okey.

Har länge tänkt på att skaffa en blogg där jag kan skriva av mig. Är ju så inne och blogga också, så det måste man ju hänga på ;)

Just nu sitter jag hemma med en kopp kaffe, jobbar medan lillan sover, men passade på att ta en paus för att skapa denna blogg. Lillan som egentligen heter Filippa och som är 7 månader har luftrörs katarr och har hostat rejält i en vecka nu! Sömnlösa nätter och dagar... men så är det ibland, bara att bita ihop och ta hand om sjuklingen. De andra två har också varit sjuka med hosta och nässerlutslag. Wilma hade rejält och klättrade upp på hals och ansikte, så det blev akuten.



Har tänkt att skriva om mina upplevelser här, både smärtsamma och underbara. Som när man går gymnasiet och vet att sin pappa ska dö närsom, man skär sig i sin ensamhet och bara vill försvinna. Men ändå tar man sig ut och spelar teater gentemot världen och låtsas som man är hur stark som helst!



Men också om vändningen, dagen jag tog mig i kragen och växte enormt. Gjorde projekt som kom ut i massmedia och  bestämade mig för att livet skulle gå vidare.. och gissa vad.. det gjorde det! :)



Nu vaknade min sjuka bebis, så ska ta hand om henne. Vi hörs sen!

Sköt om!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Kusin Linda

Hej kära kusin!!!!

Måste bara säga att du är helt enorm!!!!!!!!! En helt fantastisk mamma till dina barn,blir tårögd när jag läser dina fina bloggar,vore så kul att ses till sommaren. Tänker på dig jätte ofta men tiden bara går ju...

Ta hand om er och va rädd om dig kram kram.

2009-04-23 @ 21:09:31
Postat av: animegirl

du e ju för söt kusse! nu blir jag ju törågd! men gudarna ska veta att man kämpar för de små. Bokat att vi kommer i sommar, så jag får se dina små!! stor kram!!

2009-04-23 @ 22:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0