Blev inte som det var tänkt.

Hej kära blogg.

Idag har jag varit så fruktansvärt trött. Jobbade lite efter jag lämnat barnen på förskolan, men var inte effektiv. Hann dock med det viktiga. Badade Filippa då hon hade katrinplommon över hela sig, hon såg lite mer ren ut efter.


ligger i handduk


Sedan ringde Ullis (tjejpolare) och undrade om vi skulle ut på långpromenad. JA! sa jag, då jag verkligen behöver röra på dallret. Så jag packade ihop oss och åkte iväg (bra med bil!) haha... men hennes son Leon var så ledsen idag så vi kom aldrig iväg :( han hade så ont i magen! Så det blev inte som det var tänkt. Hade trevligt ändå, men synd om bubben.


babysitter


Men Filippa var glad, och lekte på. Hon har sovit ganska länge också. Härligt! Drack någon Chai latte från Espresso House, så jäkla gott!!!!! Mums, det ska inhandlas!


leker


Sen var det dags att hämta kidsen. Mina goa troll, idag har jag längtat efter dem :) härlig känsla! Och allt har varit bra, så vi åkte hemåt. Väl hemma försökte Jonis bryta sig in genom låset med skorna.. haha.


hemma


Gjorde ett försök till att se söt ut som alla andra som bloggar om kläder.. haha.. gick inte så bra =P men detta är i alla fall en super skön tunika från MQ.


på mig från mq


Klockan är över 18:00 och nu ska trebarns mamman iväg och storhandla... wohoooo.... eller inte... men det behövs ibland. Imorrn ska jag till Nynäshamn för att shoppa lite barnkläder. Ska bli kul!

Trevlig night.
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Irena

Nynäshamn??? Varför där? Jag vill också handla barnkläder.

2009-04-28 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0