fånga dagen.

God förmiddag.

Hjälp vad jag är trött. Filippa gnällde hela kvällen igår, undrar om hon får tänder? Wilma la sig tidigt, och Jonathan var uppe längre då han sov en sväng efter dagis. Han började skrika vid bilen för att Wilma gick in före honom och då visste jag att han behövde sova en sväng. Jag och Jonis hann mysa en stund på kvällen för sambon tog lillan, musten hade gått ur mig gällande denna lilla godbit. Så är det ibland!


haha skön bild!


Hursom, Filippa somnade 02:40 och vaknade 04:30... det är  så påfrestande att ha sådana nätter jämt. Men faktiskt så somnade hon om efter någon timme så sov vi till 08:30!!! Brukar aldrig hända. Trots att jag känner mig lite lam idag, så ska vi starx ut och gå. Strax efter lunch ska vi till BVC och checka läget.

Nu ska jag ut och fånga dagen.
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda (Lindatmw)

Hej! Vilken fin blogg du har gjort. Bra då har jag något att följa ;-) Hoppas allting är bra med dig och att vi kan hitta tid att ses snart =)

Kram på dig!

2009-04-23 @ 17:25:55
URL: http://skimra.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad snäll du är :) vi får följa varandras bloggar :) ja vi måste ta oss tid snarast! :) kram

2009-04-23 @ 22:32:42
Postat av: animegirl

va? mitt namn försvann... men var jag som skrev ;)

2009-04-23 @ 23:04:38
Postat av: Irena

Hej gums, kul med en blogg. Den e superfin. Tråkigt med Flippen. Stackars liten, drabbas av typ allt :-( Måste hon verkligen ha hjälm, stackaren.. lillskruttisen. Alex hade typ ett trekantigt huvud när han var liten. Hela vänstra sidan försvann åt höger men det blev bra sen. Hoppas det går bra för lillskruttan.

Puss å kram från oss alla.

2009-04-24 @ 15:04:32
Postat av: animegirl

hej irena. tack så mycket, vad roligt =) ja stackars flippen =( wilma var as mycket i sin babysitter då jonis var hemma 6 månader med oss innan han började dagis. men var inget där. o filippa har inte legat så mycket i jämförelse.





eller hur. rosa o grönt rules! :)



puss o kram!

2009-04-24 @ 23:15:33
Postat av: Alex

Hej familjen,



Kul o se alla era stolliga upptåg. Kidsen e underbara! Eftersom jag behöver lite hjälp med min dator så har jag mutat tony med lite grillat i sommarvärmen innom kort. Hare bra så länge.



Mvh

A J S L

2009-04-30 @ 09:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0