galen mamma på ICA maxi.

Tjaba.

Haha, att vara instängd med sjuka barn i en vecka gör en lite galen, eller inte så lite! Känner mig just nu helt missanpassad i samhället och kommer inte ens ihåg hur man pratar vuxen språk.. så därför bestämde jag mig för att få egen tid idag. När sambon kom hem fick han ta över barn och hushåll.



Iväg åkte jag med en kär vän som heter Jennie, hon har två små killar. Vi har så himla kul och vi garvar hela tiden, och det är så skönt att mitt i denna vardag full med liv, rörelser och sjukdomar få sig ett gott skratt och bara få känna sig som Cecilia igen. Inte bara mamma.



Det blev en spontan shoppingtripp till ett stort köpcentrum, där det blev shopping på rekordtid... synd att jag inte hade kameran med, då vi var helt svett efter detta maraton lopp, eller mer jag. För det är jag som bär på massa extra kilon.. men men thats life! Just nu ser jag ut som svamp bob fyrkant, men jag är glad ändå :)

Vid 20:00 stängde centrumet, och det ville inte hålla special öppet för oss, så vi for vidare till ICA Maxi som har öppet till 22:00, och där gick vi tills de stängde som två söta pantertanter :) har köpt en groda, äggkoppar och lite andra godheter. Jennie fick också med sig en groda, de är kompisar.

Nu sitter jag framför datorn och varvar ner efter denna dag. Och Tessan, har tänkt på dig hela dagen och är så glad att pyret har det bra i magen! :)

Natti
/animegirl

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha bra summering där :) fast du glömde våra inspirerande diskussioner från Mc Donalds, säkert både en och två som inte tänkte på maten! hehe.. vi gör om de snart gumman men så länge kan du ju alltid komma över me froggy :)min e är ensam ute och fryser. puss puss lovely

2009-04-23 @ 21:25:09
Postat av: animegirl

hej pretty! haha ja, jag var lite sur att jag glömde kameran bara, så jag missade att skriva allt. haha fräsha brudar vi e!!! not!! ja froggy här e oxå ensam. haha våra grodor! puss puss!!!

2009-04-23 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0