TINY & MORE

Okey.

Jag måste berätta att jag har hittat en pärla i Nynäshamn! Butiken är belägen i Nynäshamn, en bit utanför Stockholm. Istället för att jag ska skriva allt bra, så visar jag foton. Jag frågade om det gick bra att fota för bloggen, och fick äntligen svaret JA. Mycket trevligt!


tiny and more
Loggan


Skyltfönster


butiken tiny and more
Översikt rakt fram i butiken


till höger av ingången
Till höger finns en härlig avdelning med diverse,
och kolla... Barbapappa på hyllan. Love!


och snygg förvaring
Snyggt för barnrummet, och här är tjejen som jobbar i butiken. Sååå gullig!


bra vagnar
Förutom alla kläder och snygga prylar har de även Urban Jungle vagnar
(äger själv en tvilling vagn av detta märke!)


detta kit köpte jag till filippa
Detta köpte jag till Filippa 7 månader

Märken: Molo, Katvig och KikKid


Detta köpte jag till Jonis 4 år

Märken: Molo


Detta köpte jag till Wilma 3 år

Märken: Geggamoja Collection, Molo, Tiny Minymo


iklädd en bodysuit från katvig och mössa från kikkid
Flippen i några nya plagg. Fin!


Det är alltid roligt att uttrycka sig i text, men det blir så levande med bilder. Shoppade loss totalt idag, och sambon höll yxan i högsta hugg, men söt som man är kom man undan med livet i behåll ;)

Ett tips är att  göra en lite dagsutflykt. Nynäshamn har mycket fin natur att erbjuda, och en fin och trevlig butik. När jag köper saker framför allt till barnen så ska hela känslan vara rätt. Trevlig butik, med varierande kläder/prylar och priser... och något man kanske inte alltid kan sätta fingret på är bemötandendet man får... och här var det mysigt och upplevelsen total!

Hoppas ni blev inspirerade.

Sköt om
/animegirl



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Cicci!

Vad kul att du åker ut hit och shoppar (och vad kul att du har invigt nya vägen)!



Kram Tina

2009-04-29 @ 10:32:22
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0