Trendiga Trädgården

Nu är det VÅR!

Och inspirationen spirar i mig. Vill visa er några av mina favoriter gällande en härlig trädgård. Här nedan kommer bilder på dessa härliga ting!


Nirvana dagbädd, EN DRÖM!
dag bädd från tgi designed to last
Källa: TGI Designed To Last


Snygga rosa vinglas i plast

från systerlycklig
Källa: www.systerlycklig.se


Romantiskt med betong rosor

källa: boställets sköna ting
Källa: Boställets Sköna Ting


Cool fåtölj för lata dagar,  och jag skulle placera den mitt i gräset!
källa: ikea
Källa: IKEA


Härligt fågelhus i metall från RICE

källa: inreda.com
Källa: www.inreda.com


Stämningsfulla facklor, perfekt för mys eller party!

källa: www.designonline.com
Källa: www.designonline.se


Ursöta Barbapappa krukor, perfekt för kidsen.
källa: www.bluebox.se
Källa: www.bluebox.se


Sist men inte minst, tuffa flugsmällare!

källa syster lycklig
Källa: www.systerlycklig.se


Ut i solen nu!
/animegirl

Kommentarer
Postat av: Linda (lindatmw)

Åh vilken underbar dagbädd! VILL HA!

2009-04-29 @ 11:06:06
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0